Adventní trhy – Drážďany

• Úvod
  • Adventní trhy – Drážďany

Ve středu 10. prosince se část žáků 2. stupně zúčastnila zájezdu do adventních Drážďan. Barokní perla Saska byla za cíl vybrána nejen kvůli lákavé nabídce adventních trhů, ale také díky svým krásným stavbám a zajímavé historii. Žáci se seznámili s nejvýznamnějšími památkami historického centra Drážďan a kromě dramatické historie města za 2. světové války zjistili, proč např. Frauenkirche je postaven z tmavých a světlých kvádrů a co vše skrývá Muzeum hygieny. Tamní interaktivní výstava o lidském těle sklidila nečekaně velký úspěch. Tím hlavním však zůstala návštěva samotných adventních trhů, které se rozkládaly hned na několika náměstích a vedly až ke břehům Labe. Děti si na trzích pořídily různé sladkosti a ochutnaly i dětský punč, nalévaný do hrnečků, které si za menší poplatek mohly odvézt na památku domů. Doufáme, že výlet jim přinesl i krásnou vánoční náladu a mnoho nových zážitků, o nichž někteří žáci sami napsali.

Tereza Hájková, 9. A

Výlet do Drážďan byl úžasný. Čekala jsem velké trhy, ale tohle bylo obrovské. Nejvíc se mi líbila ta část trhů, kde bylo velké kolo. Prodávali tam spoustu hloupostí, ale já si tam kupovala jenom jídlo. Ostatní věci jsem si koupila ve velmi velkém obchodním domě. Měli tam značky, které si přeju i tady v Hradci, a doufám, že tady budou, až dostaví ten nový obchodní dům u nádraží. Jinak mi tam díky Bohu nebyla vůbec zima, protože jsem se nabalila jak medvěd, ale pak už mě bolely nohy a před příjezdem jsem se málem počůrala, ale naštěstí jsem to vydržela. =) Jinak jsem musela sedět s učitelkami, ale bylo to v pohodě, s paní učitelkou Horákovou jsem si popovídala… Teda já jsem povídala a ona poslouchala a docela se divím, že to přežila, protože všichni ostatní mi za to nadávají. =) Prostě ten výlet byl úžasný a klidně bych tam jela na více dní.

Martina Faltysová, 8. B

Vstávala jsem v 4:00 ráno, nasnídala jsem se, připravovala jsem se a pak mě táta odvezl do Kuklen. Hned potom přijel autobus a šli jsme si sednout. Cesta trvala 5 hodin, tak jsem si pouštěla písničky a dívala jsem se na krajinu. Kolem 10. hodiny jsme byli v Drážďanech. Šli jsme pěšky kolem radnice. Když jsme šli dál, tak už jsme byli na tržišti a šli jsme si na hodinu kupovat věci i sladkosti. Za hodinu jsme šli do Muzea hygieny, kde bylo všechno nejen o hygieně, ale i o rodině. Potom jsme šli zpátky k tržišti, kde jsme si kupovali další jídlo i jiné věci. Potom jsme kolem 18. hodiny vyrazili k autobusu a jeli jsme domů. Také nám cestou pouštěli filmy. Výlet se mi moc líbil!!!! Těším se na příští rok!!!!

Kateřina Kuklová, 8. A

Letos stejně jako minulý rok jsme navštívili adventní trhy v Německu. Minulý rok jsme se zajeli podívat do Norimberku a letos jsme zavítali do Drážďan. Nejprve jsme navštívili Muzeum hygieny, kde jsme získali mnoho poznatků a informací o částech lidského těla. A potom jsme se vydali na vánoční trhy, kde jsme si mohli něco koupit A kolem 17. hodiny jsme se všichni sešli u autobusu a jeli zpět domů.Musím říct, že to byl velmi dobře strávený den se spoustou zážitků a srandy. Určitě se tam taky jeďte podívat, věřím, že nebudete litovat.

Markéta Holečková, 8. A

Nejvíce se mi zalíbilo Muzeum hygieny. Bylo to velmi zajímavé. Na trzích jsem si koupila stromeček a vánoční hvězdu ze svíčky. A vyfotila jsem se se Santou. Dokonce jsme viděli největší porcelánový obraz na světě. Prostě to byl jeden z mých nejúžasnějších zážitků. Děkuji paní učitelce Horákové a paní učitelce Hápové, že toto místo vybraly.

Fotogalerie:

Potřebujete více informací ?
Pokud máte jakékoliv dotazy, tak neváhejte kontaktovat některého z pracovníků.